Castigator concurs carte la alegere!

Hei! Dupa cum puteti vedea, a venit timpul sa inchei concursul sponsorizat de Libris.ro!

                     

Am primit o multime de raspunsuri minunate , care m-au impresionat!

Insa cel care merita premiul cel mai mult, avand un raspuns care mi-a patruns in inima este…

                                                  CODIN GEANY

Felicitari! Mi-a placut enorm compunerea ta! A fost exceptionala!!!

Astept ca castigatorul sa-mi trimita datele sale, precum si ce carte isi doreste, in maxim 48 de ore. Daca nu…. stiti ce se intampla!

18 răspunsuri

  1. felicitari geani lectura placuta

  2. Felicitari castigatorului si lectura placuta

  3. Felicitari Geany!!! Lectura placuta!!!

  4. Bravo. Eu nu am m-am inscris, pt ca am aflat prea tarziu . Ma intreb ce carte va alege

  5. Sa te bucuri de carte. Orice ai alege

  6. muuultumesc mult de tot:X:X:X:X

  7. Ce carte a ales castigatorul?

  8. Ne spui si noua ce carte a ales?

    1. Noua si scurta viata a lui Bree Tanner, de Stephenie Meyer!

      1. Ooo, frumos!

      2. Eu am citit cartea asta si mi se pare super!

  9. Bravo! Lectura placuta

Lasă un comentariu