Beautiful Cover #1

Dupa cum vedeti, deschid o noua rubrica! Am sa va prezint coperti care m-au impresionat!

Incepem cu….

Cand am vazut-o prima data, nu mi-am mai putut lua ochii de la aceasta coperta! Voua va place?

10 răspunsuri

  1. E foarte frumoasa coperta

  2. Ce frumoasa e coperta. Iar noua rubrica imi place mult

  3. Coperta este bestiala!

  4. Intr-adevar, coperta este foarte tare. Frumos inceput de rubrica

  5. N-am mai vazut coperta asta pana acum, dar e absolut superba

  6. Imi place rubrica asta. Sa nu mai vorbesc de coperta

  7. Imi place, imi place, imi place!

  8. Asta e una dintre cele mai tari coperti pe care le-am vazut vreodata!

  9. Rubrica e foarte tare! Copertile alese sunt super!

Lasă un răspuns

