La ei Vs La noi #60 – Când ești vrăjitoare…

Cartea aceasta a fost publicată la editura Leda destul de recent. Încă nu am citit-o, dar sunt sigură că e grozavă!

La ei                                                             Vs                                                          La noi

Once a Witch (Witch, #1)

E greu de ales, ambele sunt superbe, dar mie parcă îmi place mai mult coperta noastră! Vouă?

7 răspunsuri

  1. Cred ca cea de la noi imi place mai mult…desi e foarte frumoasa si cealalta 🙂

  2. Amandoua sunt faine, dar e mai incitanta a noastra 🙂

  3. cea de la ei imi place mai mutl…a noastre e cam trista…nu ca la ei n-o fi 😛 imi place foarte mult numele cartii :X

    1. Da, mai ales că se potrivește cu cel de la al doilea volum. Când ești vrăjitoare… Rămâi tot vrăjitoare

  4. A noastra e mai frumoasa. Categoric.
    Citeste cartea, e geniala.

  5. Mie îmi place mai mult a lor. Mi se pare că se potrivește mai bine cu cartea

  6. Imi place mult mai mult a noastra

Lasă un răspuns

