Versurile dau culoare melodiei #39

Vă mai amintiți de Miley Cyrus pe vremea când juca în Hannah Montana? Ei bine, nu sunt eu  tocmai fană, dar cu siguranță pot spune că îmi place cântecul The Climb

„Every step I’m taking
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking
But I,gotta keep trying
Gotta keep my head held high”

Cu fiecare pas pe care-l fac
Fiecare miscare pe care-o fac
Ma simt pierduta fara directie
Credinta imi tremura
Dar eu trebuie sa continui sa incerc
Trebuie sa-mi tin capul intotdeauna sus

„There’s always gonna be another mountain
I’m always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Somebody’s gonna have to lose
Ain’t about hou fast I get there
Ain’t about what’s waiting on the other side”

Pentru ca intotdeauna va fi inca un munte
Intotdeauna voi dori sa se miste
Intotdeauna va fi o batalie inainte
Cateodata mai trebuie sa pierd
Nu este vorba de cat de repede voi ajunge
Nu este vorba de ce-o sa ma astepte pe cealalta parte

„Keep on moving,keep climbing
Keep the faith,baby
It’s all about,it’s all about
The climb…
Keep the faith, keep your faïth”

Continua sa te misti,sa urci
Continua sa crezi iubitule
Este doar vorba de deal
Mentine-ti credinta
Mentine-ti credïnta

4 răspunsuri

  1. Poate una dintre cele mai bune melodii ale ei , asta este…

  2. Versurile sunt foarte emotionante

  3. Mie sincer nu îmi place Miley. Nu este genul meu de cantareata. Melodia este draguta, iar versurile destul de frumoase.

  4. E frumoasa melodia asta… e prima oară când o aud.

Lasă un răspuns

