Top 10 melodii romanesti 2012

Daca tot am facut un top al melodiilor straine, de ce sa nu fac si unul al celor romanesti?

10. Deepcentral – O Stea

9. CRBL feat. Adda – Petre

8. Voltaj – Lumea e a mea

 

7. Antonia – Jameia

6. Guess Who – Onoare

5. Inna – Tu si Eu.

4. Stefan Banica Feat Marius Moga – Ce e dragostea?

3. What’s Up feat Andra – K La Meteo

2. Connect-R – Vara nu dorm

1. Smiley & Alex Velea feat. Don Baxter – Cai verzi pe pereti

45 răspunsuri

  1. Frumos top , dar … Jameia este o melodie romaneasca? :))

    1. Da, Antonia e romanca!

    2. Antonia e romanca, deci Jameia e o melodie romaneasca. Nu am zis melodii in limba romana, nu e vina meaa ca 9 dintre ele sunt in romana!

      1. Acuma mi-am dat seama=)) scuze stephy=))

  2. Nu stiu ce cauta petre in top, nu este atat de buna piesa, e prea… mai buna era K-boom
    dar in rest sunt cu totul de acord
    se pare ca ascultam vara nu dorm in decembrie 🙂

    1. Nu ascultam Vara nu Dorm in decembrie, dar eu am facut topul pe toata perioada lui 2012! Iar Vara nu Dorm chiar a fost un succes!

      1. eu inca mai ascult cateodata Vara nuDorm! Imi place mult!

      2. nu era rau, stai calma ! era o gluma 🙂

      3. Da, stiu ! si… eu chiar mai ascult melodia asta cateodata :))

      4. si mie imi place mult Vara Nu Dorm! Ar fi putut fi chiar #1

      5. Da, Vara nu Dorm chiar a gost o senzatie!

    2. De ce nu merge Petre ? Mie-mi place mai mult decat K Boom? Oricum nu conteaza, fiecare cu parerea lui! 🙂

      1. De cand a aparut Petre intr-una cant prin casa : Ay ay ay ay , avem fete la petrecere / Ay ay ay , ridica 2 degete si striga cu mine =)))))

      2. Tu ai facut acest top ?
        E vorba de gusturi, doar atat. Nu e personal.
        Mie mi se pare foarte vulgara piesa si la scoala si peste tot baietii au gesturi foarte urate cand o canta(scuze de cacofonie)
        imi place ritmul si refrenul, atat.

      3. :)) Fiecare cu parerea lui!

      4. da :))))

  3. Frumios topul!

  4. E foarte frumos topul acesta!!!!

  5. E tare topul! Imi pare bine ca nu vad Ruby pe aici!

    1. =)) e tare melodia aia :-?? adica nu e o melodie pe care sa o asculti incontinuu , dar cand iesi undeva cu prietenii e … foarte buna ( parerea mea )

      1. Nu-mi prea place piesa … Adica… da cum zici tu merge, dar altfle…

      2. Ale, stai calma ca nu mai aveam mult si o bagam. Sincer, cu Greu am renuntat la Stinge Lumina si Sete de Noi de Ellie White!

      3. Si mie imi place Ruby!

      4. si mie :)))))

      5. si eu o plac pe Ruby!

      6. cine nu o „place”?

  6. E dragut toopul!!!

  7. UUuuu, topul este foarte tareee!

  8. Lol, unde-i Ruby? O vad prin toate topurile!

      1. Ce-i mai simtiti lipsa lui Ruby!

      2. Rade ciob de oala sparta!

    1. Unde-i Ruby, nu e Ruby!

  9. Super topul!

  10. Un top excelent, dupa parerea mea! 🙂

    1. aproape perfect… (ruby) =))

  11. Super topul! Cai verzi, veri nedormite, dragoste, stele, vremi frumoase si urate, avem de toate!

  12. Ador melodiile din acest top!
    Si eu zic… ca toata lumea… lipseste Ruby!

Lasă un răspuns

