Recenzie: Spulbera-ma

Cum te-ai simti daca proprii tai parinti te-ar uri?

Cum te-ai simti daca toti te-ar batjocori?

Cum te-ai simti daca nimeni nu te-ar putea atinge?

Cum te-ai simti daca ai fi izolata de restul lumii pentru 264 de zile?

     Sunt închisă de 264 de zile.

     Nu am nimic altceva în afară de un caiet de notiţe şi un stilou spart şi numerele din minte ca să-mi ţină companie. 1 fereastră, 4 pereţi, 13 metri pătraţi de spaţiu, 26 de litere într-un alfabet pe care nu l-am mai vorbit de 264 de zile de izolare.

     6.336 de ore de când n-am mai atins o altă fiinţă unamă.

Intr-o lume in care totul pare un dezastru, in care oamenii si-au ditrus propria lume, care acum pare mai mult moarta decat vie, o fata incearca sa supravietuiasca.

Juliette mereu a tanjit dupa iubire. Insa nu primit-o niciodata. Mereu oamenii s-au purtat cu ea de parca ar fi o fiinta josnica, un monstru. 

Si totusi, Juliette nu-i invinuieste. Ea insasi se considera o persoana groaznica. Caci atingerea ei este fatala. Oricine o atinge moare.

Dar cand in celula sa isi face aparitia Adam, un baiat misterios, pe care pare sa il cunoasca de undeva, viata lui Juliette se schimba total. 

Va putea avea ea parte de ceea ce isi doreste sau viata va reusi sa o nimiceasca?

 

Spulbera-ma este una dintre cele mai impresionante carti pe care le-am citit . Scrisa extraordinar de bine , impresioneaza pana la ultimul cuvant. Sunt invidioasa. Nu m-am putut oprii din citit.

14 răspunsuri

  1. Foarte reusita recenzia!

  2. Imi place mult citatul ales! 🙂

  3. Superba recenzia!

  4. Tare! Imi place enorm! 🙂 ❤

  5. superba recenzia!

  6. Trebuie neaparat sa citesc si eu cartea asta!

  7. Recenzia e foiarte reusita
    Iar cartea e si ea bestiala

  8. O recenzie superba!
    Bravo, Steph!

  9. Cartea asta e bestiala!!!!

  10. Imi place mult recenzia asta, e foarte buna! Felicitari!

  11. Niciodata nu m-a atras cartea asta, dar recenzia facuta de tine are un impact foarte puternic. Acum imi doresc sa citesc aceasta carte

Lasă un răspuns

