Her name is Megan Nicole

Nu de mult am descoperit pe internet o tanara, Megan Nicole, care face cover-uri dupa diverse melodii. Mie mi-a placut enorm, asa ca m-am gandit sa v-o prezint si voua!

O sa va prezint cateva dintre cover-urile ei, acelea care m-au impresionat pe mine

The One That Got Away (Katy Perry)

You da One (Rihanna)

Call Me Maybe (Carly Rae Jepsen)

Stereo Hearts (Gym Class Heroes feat. Adam Levine)

We are never ever getting back together (Taylor Swift)

What Makes You Beautiful (One Direction)

Iata si o melodie originala, scrisa chiar de Megan

B-e-a-utiful

Eh, ce parere aveti de Megan Nicole?

18 răspunsuri

  1. Wow , ce bine suna! Bestial!

  2. Ce bine suna!

  3. Si eu ascult de foarte mult cover-uri Megan si imi place de ea , chiar canta bine :X

  4. hey you ..sper ca nu e prea tarziu , eu ti-am nominalizat blogul http://krisszu95shinnygirl.wordpress.com/2012/12/18/special-pentru-voi/
    cu drag krisszu

  5. Are, într-adevăr, talent. 😀 Iar melodia ei originală e superbă. Aştept cât mai multe!

  6. stephy raspunde pe mess….sa nu cumva sa crezi ca ai scapat de mn=))

  7. Asa e !!! E foarte talentata!

  8. Chiar suna bestial

  9. Mmm, ce bine suna!

  10. Ce dragut canta fata You da One

    1. e foarte frumos

  11. Ce-mi place ❤

  12. Imi place enorm!!!!

Lasă un răspuns

