Versurile dau culoare melodiei #38

Azi va prezint versurile celui mai nou videoclip al lui Guess Who, Onoare, care mie imi place enorm!

„Tara asta merge singura la vale
Cavalerii nu mai au nicio onoare
Fura organizat intr-o mare dezorganizare
Si asta e un mare semn de intrebare”

„Am intalnit si romani fericiti, doar pe afara
Am intalnit si romani pacaliti, cam o tara
Am intalnit si romani linistiti, prima oara
Dar e a nu stiu cata oara cand e o lipsa clara de…”

„Sa mor pentru tara? Zi-mi, de ce sa fac asta?
Cand tara asta moare inaintea mea
Si partea cea mai grea e ca o simte fiecare
Ca in continuare e o totala lipsa de…”

„Onoare, e
Ceva ce multa lume n-are, e
Toti se calca in picioare
Doar pentru atatea lucruri fara valoare”

11 răspunsuri

  1. Foarte realista melodia!

  2. tare melodia, la fel si versurile

  3. Nu stiam melodia, dar suna bine!

  4. Imi place enorm piesa asta! 🙂

  5. e prima data cand aud melodia atsa, dar imi plac versuirle mult

  6. Doamne, ce bine suna!

  7. Dragute versurile astea!@

  8. Onoare, onaore1 Ce tare e!

  9. Ce tareeee! Foarte realiste versurile astea!

  10. E o melodie foarte reusita!

Lasă un răspuns

