Cadouri #3

Mda, stiu ca ieri ar fi trebuit sa public asta, dr put si simplu nu am avut timp!

.

Ma rog, vreau din nou sa va fac niste cadouri (pentru ca ieri a fost Craciunul si maine e Sf Stefan)

Puteti alege intre

  • Pachetul 1 – seria Cercul Secret (primele 4 volume)
  • Pachetul 2 – seria Sange Albastru (primele 3 volume + Bloody Valentine)

Lasati un comentariu cu adresa de mail si pachetul ales

(cartile sunt in format pdf, in limba romana)

26 răspunsuri

  1. La multi ani, Stephy!
    Eu as vrea Pachetul 1.
    Email – Yakks_florin@yahoo.com

  2. La multi ani!<3;;)
    Eu as vrea Pachetul 2
    e-mail: simonik_simo13@yahoo.com

  3. As vrea pachetul nr 1
    allexandra_lacramioara@yahoo.com
    Si la multi ani!!!

  4. neata:)) mi-ar placea pachetul 2
    madi_justus@yahoo.com
    si Craciun Fericit pt ieri…stiu, cu intarziere….dar ieri nu am putut intra.

  5. a si La Multi Ani!!!

  6. La multi ani si Craciun Fericit!
    As vrea pachetul 2 – cercul secret;email: veronica_brici@yahoo.com

  7. La multi ani si sarbatori fericite!
    As vrea pachetul 1

  8. buna!
    mi-as dori pechetul nr.1
    dulce_yoana@yahoo.com
    multumim si sarbatori fericite!!!

  9. la multi ani!!!
    mi-as dori pachetul nr 2.
    email: andreea_chirita_87@yahoo.com
    multumim!

  10. la muuuulti ani!Si un Craciun fericit(cat mai e din el)Sa va bucurati de cadouri!Si eu as vrea pachetul 2. E-mail:lucy_2008_mc@yahoo.com Multumim mult !

  11. Craciun fericit!
    pachetul 2
    email: diana_andreea2994@yahoo.com
    multumim mult!

  12. LA MULTI ANI! Craciun Fericit! 😀

    lady_dyralu@yahoo.com
    Pachetul 1
    Multumim! ❤

  13. As dori pachetul 2.
    allie.ioana@yahoo.com
    Multumim mult si sarbatori fericite sa aveti! 😀

  14. e-mail: psihotic.pill@yahoo.com
    As vrea pachetul nr. 2

  15. la multi ani stefi..mie mi-ar placea daca se poate si nu e prea tarziu pachetul cu nr doi ..e-mail bubblevanillagum@yahoo.com

  16. You truly know an individual’s stuff…

  17. LA MULTI ANI!
    Eu as vrea Pachetul 1 – seria Cercul Secret (primele 4 volume).
    E-mail: claudiabunduc@yahoo.com

  18. LA multi ani, Steph!!! ❤
    As vrea pachetul 2 🙂 avram.maria32@yahoo.com

  19. Uuuu. ce dragut!
    La multi ani!
    Pachetul 1, te rog. email – laurentiu_andrei19@yahoo.com

  20. dydyana25@gmail.com
    Pachetul nr. 2!
    Multumesc!

  21. Nu știu dacă oferta e încă valabila dar eu a-și vrea al Pachetul 2.
    Adresa mea de e-mail e ioana_florina98@yahoo.com
    Mulțumesc mult!
    Ideea e foate bună!

Lasă un răspuns

