Liebster Award #2 (mai multe intrebari)

Hei! Tocmai am primit mai multe intrebari pentru Liebster Award!

Mai intai voi raspunde la intrebarile lui Geani si ale Alexandrei (de pe Another Books World)

  1. Care a fost cea mai emotionanta carte pe care ai citit-o?
  2. Unde ti-ar placea sa iti petreci vacantele?
  3. Ce hobby-uri ai?
  4. Daca ai fi actor si ar trebui sa iti alegi un rol, ce rol ai vrea sa joci?
  5. Unde te simti cel mai bine in timp ce citesti?
  6. Ce serie ai vrea sa se continue?
  7. Ce carte ai vrea sa fie ecranizata?
  8. Cand a fost ultima data cand ai fost foarte fericit/fericita?
  9. Care este serialul tau favorit?
  10. Ce cultura va place intr-un mod deosebit?
  11. Ce melodie urati cel mai mult?

Raspunsurile mele:

  1. Cele Treisprezece Motive de Jay Asher
  2. Undeva unde sa fie soare, mult soare 🙂
  3. Hmm, imi place sa citesc, sa vizionez filme si sa ascult muzica.
  4. Rolul principal :))
  5. In pat
  6. Harry Potter
  7. Hmmm, cred ca Spulbera-ma
  8. Eu mai mereu sunt foarte foarte fericita!
  9. The Lying Game
  10. Ok, nu prea stiu…
  11. Nicki Minaj – Beez in the trap

Urmeaza intrebarile Cristinei si ale Antoniei ( de pe Whispers at Moonlight)

  1. Care a fost prima carte citita?
  2. Daca ai fi o creatura supranaturala, ce creatura ai fi?
  3. Care e melodia ta preferata?
  4. Care e filmul tau preferat?
  5. Care e cartea ta preferata?
  6. Ai vrea sa fi scriitor/scriitoare?
  7. Un moment in care ai fost cu adevarat fericita/fericita.
  8. Daca ai putea sa dai timpul inapoi, ai schimba ceva?
  9. Ai vrea sa fi o vedeta?
  10. Care e mancarea ta preferata?
  11. Cine e idolul tau?

Raspunsurile mele

  1. Singur pe Lume de Hector Malot
  2. Vampir
  3. Taylor Swift – Mean
  4. The Matrix
  5. seria Harry Potter
  6. Da, mult 🙂
  7. Cand am fost sarutata prima data
  8. Nu, viata trebuie sa aiba si  greseli
  9. Nuuu ( am o problema mare cu sa fiu in centrul atentiei, atat in sens pozitiv, cat si negativ)
  10. Pizzza(yamm)
  11. Nu am unul, incerc sa iau ca model ce e mai bun de la fiecare persoana in parte.
4 răspunsuri

  1. Hmm, nu stiam ca nu-ti place atentia Steph. Dar cateodata chiar trebuie sa o suporti!

    1. hmmm, ciudat faza cu atentia. vreau sa spun ca ea o suporta mai bine in sens negativ decat pozitivv. Nu-i place sa fie laudataa. cel putin asa mi-a zis

  2. tare aia cu rolul principal

Lasă un răspuns

