Liebster Award

Vreau sa le multumesc din suflet Sanzienei si lui Alison pentru ca m-a nominallizat si pe mine la aceasta leapsa!

Regulile sunt urmatoarele:

  • Spune 11 lucruri despre tine
  • Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
  • Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze această leapșă si anunta-i
  • Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

11 lucruri despre mine

  1. Imi place enorm muzica
  2. Mancarea mea favorita este pizza
  3. Urasc persoanele care se pretind superioaree mie
  4. Nu ascult deloc manele, le urasc
  5. Nu prea ma uit la televizor, decat cand e ceva care chiar ma atrage
  6. Cateodata pot fii foarte enervanta
  7. Urasc X Factor (versiunea din Romania)
  8. Imi plac mult vacantele
  9. Imi place enorm Tom si Jerry
  10. Cateodata imi place sa pierd timpul
  11. Nu-mi plac pisicile

Intrebarile de la Sanziana:

  1. Esti fericita cu viata ta?
  2. Poti canta?
  3. Iti place Craciunul?
  4. Crezi ca te vei casatori vreodata?
  5. Cand te-ai indragostit prima data?
  6. Crezi in dragoste la prima vedere?
  7. Scrii pe carti?
  8. Indoi paginile ca semn de carte?
  9. Apa naturala sau minerala?
  10. Te uiti la The Big Bang Theory?
  11. Esti fan Kristen Stewart?

Raspunsurile mele

  1. Da, traiesc fiecare clipa!
  2. N-am voce deloc.
  3. Normal, este cea mai tare sarbatoare
  4. Eu una asa sper!
  5. In clasa a cincea mi-a placut enorm de un baiat…
  6. Da, cred, dar nu prea cred ca la mine se va intampla…
  7. Nu, nu-mi plac cartile mazgaliite!
  8. Niciodata!
  9. Nici una. Apa plata!
  10. Da, ador serialul ala!
  11. Nu, nu am fost niciodata.

Acum urmeaza intrebarile lui Alison:

  1. Ce te face sa zambesti?
  2. Care este cartea ta preferata?
  3. Vrei sa scrii o carte?
  4. Anotimpul favorit?
  5. Serialul preferat?
  6. Descrie-te in 3 cuvinte.
  7. Ti-e dor de copilarie?
  8. Cum iti imaginezi tu Craciunul perfect?
  9. Ai auzit de serialul Nikita?
  10. Dar de cartea “Vraja fatala”?
  11. Iti place blogul meu?De ce?(indiferent de raspuns)

Raspunsurile mele:

  1. Imi place sa stiu ca cinevatine la mine
  2. seria Harry Potter
  3. Nu m-am gandit prea mult la asta pana acum
  4. Vara
  5. The Lying Game
  6. ambitioasa, neatenta, iubitoare
  7. Consider ca mereu voi fii un copil inauntrul meu
  8. Alaturi de persoanele iubite
  9. Da, chiar ma uit la el, imi place mult
  10. Nu, nu am auzit pana acum, dar o  sa ma interesez
  11. Foarte mult, este un blog superb, chiar daca l-am descoperit de curand

Iata si lista cu cei nominalizati:

Intrebarile mele pentru cei nominalizati:

  1. Ce te caracterizeaza cel mai tare?
  2. Care e mancarea ta preferata?
  3. De ce ti-ai facut blog?
  4. Ce gen de muzica iti place cel mai mult?
  5. Care era desenul tau animat favorit cand erai mic?
  6. Vocea Romaniei sau X Factor?
  7. Ce parere ai despre editura Leda?
  8. Care e melodia ta preferata?
  9. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte?
  10. Care e blogul tau favorit?
  11. Unde vei petrece Craciunul si Revelionul?

Eh, va doresc de pe acum sarbatori fericite tuturor!

6 răspunsuri

  1. Nici mie nu-mi plac matele! Bleah!

  2. tare 🙂

  3. multumesc mult. Acum ma apuc de raspuns

  4. Multumim pentru nominalizare!

  5. De fapt ma chema Valentina :D,dar ador numele Alison 😀

Lasă un răspuns

