Beautiful Cover #34

Ei, pe mine m-a atras aceasta coperta inca de cand am vazut-o prima data! Voi ce ziceti?

8 răspunsuri

  1. E tare! Imi place mult!

  2. Uuu. imi place!

  3. […] Stephy iti multumim si tie pentru aceasta nominalizare . Uite aici si raspunsurile:-) […]

  4. Stephy ai primit din partea mea si a lui Geany o nominalizare pentru The Blog of the Year 2012:http://anotherbooksworld.wordpress.com/2012/12/23/nominalizari-the-blog-of-the-year/ si una pentru Liebster Award: http://anotherbooksworld.wordpress.com/2012/12/24/liebster-award/

  5. Foarte frumoasa coperta!

  6. Imi place coperta! Mult!

Lasă un răspuns

