Academia Vampirilor, la super-pret!

Banner-Academia-Vampirilor_blog-LEDA

20 răspunsuri

    1. In sfarsit. abia astept sa le citersc si eu!

  1. Eu le-am luat cu Bravo si nu prea sunt multumita… Adica e mai ieftin iin format de librarie!

    1. ai perfecta dreptate!

      1. Asa e!

    2. Ai perfecta dreptate Diana!

      1. Oh, asa e! Plus ca editiile de chiosc sunt de calitate mai proasta!

      2. asa e , mihai!

      3. Mda…

  2. Eu le am deja!

  3. Si eu le am! Dar oferta e foarte buna!

  4. Eu o sa o iau! Nu am luat decat primele volume cu Bravo, dupa care am renuntat!

  5. Buna oferta asta!

  6. Le am, desi oferta e excelanta!

  7. Eu o sa dau comanda, nu am decat vol 1!

  8. Oh, ce oferta super!

Lasă un răspuns

