Zece lucruri pe care le-am facut!

 
 
2 fete + 3 băieți + 1 casă – părinți = 10 lucruri pe care le-au făcut April și prietenii ei și (cu certitudine, poate sau probabil) n-ar fi trebuit să le facă.
 
Dacă i se oferă ocazia, care fată de șaisprezece ani n-ar
profita de șansa de a se muta acasă la o prietenă și de a trăi
amândouă fără supravegherea părinților? Cu toate că „ocazie”
poate să nu fie termenul potrivit, din moment ce April
a trebuit să-i spună tatălui ei un foarte mărunt neadevăr, ca
s-o facă să devină posibilă (vezi #1: Ne-am mințit părinții).
Însă ea și colocatara ei, Vi, sunt pe deplin responsabile și
capabile să-și poarte singure de grijă. Cum de-au ajuns la
„Am chiulit de la școală” (#3), „Am dat o petrecere trăsnită”
(#8), „Am cumpărat un jacuzzi” (#4), și, hm, „Am adăpostit o
fugară” (#7), cam este un mister până și pentru ele.
În această amuzantă și dulce-amăruie poveste, Sarah
Mlynowski sondează mintea și sufletul unei fete care rămâne
pentru prima oară pe cont propriu. Ca să ajungă cu
bine la capătul anului școlar, April va fi nevoită să jongleze
cu un triunghi amoros, să învețe să se descurce singură și să
accepte faptul că lumea ei, cu atâta grijă construită, s-ar
putea nărui pur și simplu… odată cu fiecare lucru pe care
n-ar fi trebuit să-l facă.
„Am plutit prin tot romanul, dorindu-mi să nu se mai termine.”
SARA SHEPARD, autoarea seriei Micuţele mincinoase, locul 1 în topul bestsellerurilor New York Times
 
336 pagini/29,90 lei
 
Valabil din ianuarie 2013 si in sistem de precomanda cu 20% reducere pe http://www.edituraepica.ro
 
Teens Love BOOKS Teens Love
 
12 răspunsuri

  1. Mmm ce bine suna

  2. Imi place cum suna!

  3. Suna destul de bine!

  4. Sunt curioasa in legatura cu cartea asta!

  5. Suna foarte bine! 😀

  6. Suna binisor!

  7. Eu o iau sigur, imi plac genul asta de carti!

  8. Ce tareee! Sunt curioasa!

Lasă un răspuns

