Versurile dau culoare melodiei #37

Azi o sa va prezint versurile melodiei Diamonds, cantata de Rihanna. Eu consider ca este una dintre cele mai bune melodii ale ei!

„You’re a shooting star I see
A vision of ecstasy
When you hold me, I’m alive
We’re like diamond in the sky”

Esti o stea cazatoare pe care o vad
O viziune a extazului
Cand ma tii in brate, traiesc
Suntem ca diamantele pe cer

„I knew that we’d become one
Right away, a right away
At first site I felt the energy of sun rays
I saw the life inside your eyes”

Am stiut ca vom deveni unul,
Imediat, chiar imediat
Cand te-am vazut prima oara am simtit energia razelor de soare
Am vazut lumina din ochii tai

„Palms rise to the universe
As we, moonshine and molly
Feel the warmth we’ll never die
We’re diamonds in the sky”

Palmierii se ridica inspre univers
Pe cand noi, Stralucirea lunii si Molly
Simtim caldura, nu vom muri niciodata
Suntem ca diamante pe cer

„So shine bright, tonight, you and I
We’re beautiful like diamonds in the sky
Eye to eye, so alive
We’re beautiful like diamonds in the sky”

Asa ca straluceste tare, in seara asta,
Tu si eu suntem frumosi ca diamantele de pe cer
Ne privim in ochi, atat de vii
Suntem frumosi ca diamantele pe cer
7 răspunsuri

  1. Imi place la nebunie melodia asta!

  2. Ce versuri frumoase!
    xoxo

  3. E foarte tare!

  4. RiRi e foarte talentata. Melodia e brilianta!

  5. Sunt niste versuri superbe ❤

  6. E super melodia~!

Lasă un răspuns

