Recomandarea mea #30

se întâmplă niciodată nimic, Dice se resemnează cu viaţa ei plictisitoare. 
Până când verişoara ei, Pen, cade dintr-un copac, moment în care în trupul ei pătrunde spiritul unei fantome…

SINCLAIR YOUNGBLOOD POWERS – PE SCURT, SIN – VINE DIN SECOLUL AL OPTSPREZECELEA PENTRU A SE RĂZBUNA…

Curând, lucrurile o iau razna: Dice îl eliberează din greşeală pe Sin din trupul verişoarei sale, locuitorii din Swoon încep să fie pedepsiţi pentru păcate ale strămoşilor lor şi, pentru ca situaţia să se complice şi mai mult, Dice se îndrăgosteşte de Sin.

10 răspunsuri

  1. Suna foarte interesant!

  2. Ciudat… nu am auzit pana acum de cartea asta!

  3. Am citit-o . Destul de buna!

  4. Mi-ar placea mult sa o citesc!

  5. Mmm, ce bine suna!

  6. Nici eu nu am mai auizt de ea pana acum

  7. Mie mi-a placut enorm! O carte foarte, foarte buna!

  8. Sun bine! Cred ca o sa o cumpar si eu, de mult mi-o doresc!

  9. Ce frumoaa mi e pare! 😀

Lasă un răspuns

