Precomanda DARUL, cartea a doua din seria VRAJITOR SI VRAJITOARE de James Patterson

(Ok, ma scuzati ca am lipsit saptamana asta, dar a fost una foarte incarcata, si am avut si niste probleme cu netul!)

 

Cartea are 352 de pagini, formatul 13 x 20 cm, ediţia este cartonată, cu supracopertă, iar preţul de listă – 39,90 lei. La precomandă, veţi beneficia de 25% reducere şi transport gratuit.

10 răspunsuri

  1. aM facut deja precomanda! Abia astept sa vina!

  2. Cred ca o s-o precomand si eu!

  3. O sa o iau si eu

  4. Oh, de cand vreau cartea asta!

  5. Eu mai astept putin, ca acu am alte carti in plan!

  6. Immm, ma intreb cum o fi!

  7. Si eu cred ca voi face precomanda!

  8. am facut deja precomanda!!!!

  9. Eu o iu clar, de cand vreau cartea asta!

Lasă un răspuns

