Recomandarea mea #27

TOATA LUMEA ARE CEVA DE ASCUNS: CU ATâT MAI MULT SPENCER, ARIA, EMILY SI HANNA

Spencer ravneste la iubitul surorii ei. Aria are fantezii erotice cu profesorul sau de engleza. Emily s-a indragostit de noua ei colega de scoala. Iar Hanna apeleaza la solutii dezgustatoare ca sa-si mentina frumusetea. Dar, de cand prietena lor Alison a disparut, ele trebuie sa pastreze un secret si mai important. De unde stiu eu? Uite ca eu stiu totul despre fetele rele care au fost candva, fetele obraznice care sunt acum si secretele intunecate pe care trebuie sa le pastreze. Si… ia ghiciti ce voi face? Va voi spune tot ce stiu…

11 răspunsuri

  1. le am pe toate cele prezentate azi de tine sunt mandra de ele …..imi plac foarte mult

  2. 🙂 imi plac mult!

  3. Ooo, abia astept vol 5

  4. Am citit doar primele 3 vol, mil doresc muuult pe al 4lea

  5. Sunt niste carti excceptionale!

  6. Le am pe toate! Veau volumul 5

  7. Sunt niste carti superbe, merita citite!

  8. De ce nu apare mai repede Imoral????

  9. Eu nu am citit decat primul volum, dar mi s-a parut interesant!

  10. Sunt curios ce o sa se mai intample in vol 5

  11. Sunt superbe!

Lasă un răspuns

