La ei Vs La noi #57 – Insurgent

Vreau sa va prezint copertile unei carti pe care eu una abia astept sa o citesc!

La ei                                                    Vs                                                       La noi

ImagineImagine+

Mie imi place mult mai mult coperta lor! Voua?

 

17 răspunsuri

  1. a lor e mult mai frumoasa!

  2. Si mie imi place tot a lor mai mult!

  3. Cea din strainatate e clar mai buna!

  4. A lor e mai buna,, dar si a noastra e frumoasa!

  5. E superba a lor!

  6. Mie-mi place mai mult a noastra, nu aruncati cu pietre :))

    1. de ce sa aruncam? Si a noastra e superba?

      1. fara ? la sfarsit

      2. 🙂 pai daca toate sunteti cu a lor, just to be safe :))

      3. si mie imi9 place mai mult noastra, parca reprezinta mai bine cartea!

  7. A noastra e mai buna dupa parerea mea, dar amandoua sunt bestiale!

  8. A noastra cred ca e mai buna….

  9. A lor 🙂

  10. a noastra mi se pare putin mai frumoasa!

  11. ambele,dar mai mult a noastra..

  12. De obicei imi plac copertile din strainatate, insa de data asta imi place mai mult a noastra.

Lasă un răspuns

