Scuzeeee (+cadouri)

Imi cer scuze ca am lipsit de pe blog cateva zile, insa e perioada tezelor, si nu prea mai timp sa postez! E posibil sa mai lipsesc, asa ca vreau sa va fac niste cadouri 🙂

E vorba niste carti in format electronic. Lasati un comentariu cu adresa de mail si cu pachetul dorit

Pachetul 1                                                                                                           Pachetul 2            

Vrajitor si vrajitoare (vol 1)                                                              Maximum Ride (vol 1)    

                                     

Deciiii , ce alegeti?

29 răspunsuri

  1. Vrajitor & vrajitoare, daca se poate

  2. Email:anik_lady@yahoo.com
    as vrea pachetul vrajitor si vrajitoare ..mersi:)

  3. avram.maria32@yahoo.com as vrea pachetul 2
    …si nu trebuie sa te scuzi 🙂

  4. Maximum ride, te rog! E-mail – didi.diana97@yahoo.com

  5. As vrea pachetul I
    E-mail: claudiabunduc@yahoo.com

  6. Daca se poate, as vrea Vrajitor si Vrajitoare.
    alesutila@yahoo.com

  7. Vrajitor si vrajitoare.
    e-mail: psihotic.pill@yahoo.com

    Multumesc.

  8. As vrea Maximum Ride , daca se poate 🙂
    icrazykiss@yahoo.com

  9. Pachetul 1 l-as vrea eu!
    Email – Yakks_florin@yahoo.com

  10. Vrajitor si Vrajitoare
    Email – catalina24_elly@yahoo.com

  11. Pachetul 1 l-as vrea eu! 🙂
    alle_alexandra2011@yahoo.com

  12. Ce dragut Mail – laurentiu_andrei19@yahoo.com
    as vrea pachetul 2

  13. Ce frumos din partea ta!
    pachetul 1 mi l-as dori eu
    Email – mihai_justme@yahoo.com

  14. pachetul 1: vrajitor & vrajitoare
    email: diana_andreea2994@yahoo.com

  15. As dori pachetul 2 te rog 🙂
    e-mail: filipencoanca@yahoo.com

  16. Ok ma apuc acum sa trimit! 🙂

  17. lady_dyralu@yahoo.com
    Pachetul 1
    Multumim 😀

  18. Daca mai e valabil, as vrea si eu pachetul 1 (e-mail: nuamch3f@yahoo.com)
    Multumim! :*

  19. da daca mai e valabil as vrea si eu tot pachetul 1 cu Vrajitor si vrajitoare:D(lucy_2008_mc@yahoo.com) multumiiim mult

Lasă un răspuns

