Real Stuff #2

Imagine

 

Cine mai e?

24 răspunsuri

  1. Eu! La ce dai teza, Stephy? Si cand?

    1. Paaai… Dau maine la mate, luni pe 26 la romana… Joi pe 29 la info… Apoi, luni pe 3 la franceza… Iar pe 7, vineri cred, la fizica…

      1. Wow wow! De ce 5?!

      2. Pai sunt la mate-info intensiv franceza… E oarecum ciudat la info, facem doar o singura ora pe saptamana…

      3. Hmmm, eu sunt la filo, nu am treaba cu informatica. Si din cate am auzit, nici nu mi-as dori

      4. Eu sunt la mate info, fara intensiv si am 2 ore pe saptamana. Sincer nu imi place info! Deloc!

      5. Stephy, sincer mi se pare chiar aiurea ca, la o ora pe saptamana sa dai teza! Oricum, presupun ca esti a 9a sau a 10a… Din a 11a se face mai multa info… Cel putin , asa am auzit. Eu sunt la electrica

      6. Ai dreptate. Eu sunt a 9a. Din a 11a o sa fac 4h de info

      7. Pfff ce nasol de tine, Steph… 5 teze! Si n-ai dat inca niciuna… Eu am dat azi la isto, mai am inca 2 de dat

      8. Si eu sunt in aceeasi situatie cu latina… O ora pe saptamana si…teza!

      9. Ce nasol, stephy! 5 teze, ihhh

      10. Iiiii, Stephy tu mai ai 4 si una chiar maine!

  2. Din pacate….

  3. … Vreau sa scap mai repede de perioada asta!

  4. 😦 urasc perioadele astea

    1. Cine nu le uraste?

  5. Faza cu info si latina si mie mi se par ciudate… La info mi se pare ridicol … Adica profilul ae numeste mate-info si in a 9a si a 10a nu faci decat o ora… Dupa mine, e ca si cum ai pune info pe aceeeassi treapta cu istoria sau cu geografia, ba chiar cu muzica sau desenu…

  6. abia astept sa scap!

  7. URASC PERIOADeLE astea

  8. Mai am una si scap!

  9. Eu mai am la geogra si la latina! Si scap

Lasă un răspuns

