Recomandarea mea #25

Barry Fairbrother moare neasteptat, cand abia trecuse de 40 de ani, iar micul oras Pagford este socat. Idilicul orasel englezesc, cu o piata centrala de moda veche si o catedrala ancestrala, ascunde de fapt un razboi mocnit intre mai multe tabere: bogatii contra saracilor, adolescentii contra parintilor, nevestele contra sotilor, profesorii contra elevilor… Pagford nu este de fapt ceea ce pare la prima vedere.

Cel mai mare conflict il starneste insa locul lasat liber de Barry in consiliul parohial. Cine va triumfa intr-o lupta electorala plina de pasiune, duplicitate si revelatii neasteptate?

Parerea mea

Stiu ca aceasta carte nu a aparut inca in Romania, dar eu pur si simplu nu am mai avut rabdare si am citit-o in engleza! Pot afirma ca este o carte excelenta si o recomand tuturor!

15 răspunsuri

  1. Pare destul de interesant subiectul, are si un plus pt ca imi place cum scrie J.K.R. . Insa ar fi de preferat in lb. romana! 😀

    1. O poti precomanda in romana! La noi apare oficial pe 27

      1. Da? ce bine!

      2. E chiar super!

  2. Abia astept sa o citesc si eu!

  3. Mmmm, ce bine suna!!

  4. O sa o iau si eu cand apare

  5. JK Rowling scrie numai carti bune!

  6. imi place multttt tare as dori-o

  7. Si eu vreau muuuuuuuuuuuuult sa o citesc!!!

  8. Suna extraordinar!

  9. Hmmm, cred ca va fi o carte superba

  10. Am facut si eu o precomanda abia astept sa vina!

  11. Trebuie sa pun si eu mana pe cartea asta!

  12. Mmm, si eu mi-as dori mult sa o citesc!

Lasă un răspuns

