Castigator Concurs Libris!

A venit si momentul sa anunt castigatorul,nu?

Imagine

 

OK,vreau sa spun mai intai ca au fost extrem de multe compuneri minunate, si ca mi-a fost greu sa aleg una, cea mai buna! Dar a trebuit sa fac si asta , hmm?

Dar sa n-o mai lungim, castigatorul este…

AVRAM MARIA

Felicitari Maria, ai avut o compunere expresiva si foarte emotionanta! Vei primi pe adresa de mail un mesaj cu voucherul cat mai curand!

Voi, ceilalti, nu va descurajati! Urmeaza si multe alte concursuri!

30 răspunsuri

  1. WoW!!!! Am ramas fara cuvinte! Nu ma asteptam! Multumesc!!!! Este… este asa de tare! Niciodata nu am mai castigat nimic de pe un blog!

    1. Ei, chiar ai meritat!

      1. 🙂

    2. Asteptam sa ne zici ce iti iei

  2. Bravo, Maria! Sa ne spui si noua ce iti iei!

    1. Da1 suntem si noi curiosi!

  3. Bravo! Felicitari! 😀

    1. Mersi mult!

  4. Sa te bucuri de premiu!

    1. cu siguranta o sa ma bucur 😀

  5. weaaaaaaaaaaah!
    oricum,spor la citit castigatoarei.

    1. o sa castigi si tu ceva cat de curand 🙂

  6. felicitari castigatoarei si sper sa ne anunti si pe noi ceea ce alegi

    1. Ihmm. Vrem sa stim!

      1. 🙂

  7. Felicitari si lectura placuta!

    1. multumesc

  8. 🙂 Bravo!

    1. 🙂 ms ms

  9. Bravvvvvooooo

  10. Ok ca sa stiti ce mi-am luat!! Nopti de patima si Femeia in negru

  11. Sa te bucuri de premiu!

  12. off norocoaso tare mi-as fi dorit si eu sa castig

Lasă un răspuns

