Ultima zi!

Hei ! Voiam sa va amintesc ca azi e ultima zi in care va puteti inscrie la concursul sponsorizat de Libris! (click aici)

14 răspunsuri

  1. Ce repede a trecut timpul!

  2. Abia astept sa vad cine castiga!

  3. Eu m-am inscris deja!

  4. A fost un concurs foarte frumos!

  5. Parca acum l-ai deschis, Stephy!si deja se termina

    1. Ihmmm! Repede trece timpul aasta!

  6. nu am eu noroc de asa ceva,dar macar am incercat.speranta moare ultima…

  7. Chiar a fost un concurs super, cu o tema foarte frumoasa!

  8. Ei, sper ca esti multumita de compuneri Stephy!

    1. Cu siguranta a avut de unde alege!

  9. Ei, toate lucrurile se ternima,nu? La fel si concursul asta

Lasă un răspuns

