Recomandarea mea #24

Cum ar fi daca ai avea o sora geamana pierduta cu mult timp in urma? Cum ar fi daca ar disparea exact in ziua in care trebuia sa va intalniti? Cat de departe ai merge ca sa afli ce s-a intamplat?

Cand esti mort, cel mai rau e ca nu mai ai parte de micile placeri ale vietii: saruturi, secrete, barfe… Dar eu sunt pe cale sa fac ceva ce n-a mai facut nimeni: sa-mi repet viata, cu ajutorul Emmei, sora mea geamana de mult pierduta, pe care nici macar n-am apucat s-o cunosc. Am disparut chiar in ziua cand trebuia sa ne intalnim, iar acum Emma incearca disperata sa afle ce s-a intamplat cu mine.

Ca sa dezlege puzzle-ul, singura solutie e sa devina eu. Dar cum sa rada la glumele gastii mele de prietene? Cum sa-l convinga pe iubitul meu ca ea e fata de care s-a indragostit? Cum sa faca pe fiica fericita atunci cand ii imbratiseaza de noapte buna pe parintii mei? Si cum sa pastreze in continuare secretul atunci cand isi da seama ca ucigasul ii urmareste fiecare miscare?

Sa inceapa jocul minciunii!

25 răspunsuri

  1. Nu am apucat sa citesc ceva din seria asta, dar am vazut primul sezon din serial ,iar serialul e… super!!Ai vazut ceva din el? ;;)

    1. Da! Si eu am vazut primul sezon si il astept cu nerabdare pe al doilea! Trebuie sa inceapa in ianuarie… Nu mai am rabdare!

      1. Fata de celelalte seriale ABCFamily ,TLG a facut o „pauza” cam prea mare- 8ianuarie [-(…Nici eu ! :))

      2. Mda… a fpst destul de nasol! Adica PLL a inceput acu in toamna, desi sezonul anterior se terminase odata cu cel de la TLG

      3. Asa e! Cam lunga pauza!

      4. Si eu vreau mai repede sezonul 2!

      5. cine nu-l vrea?

      6. exact! Cine?

      7. Eu parca nu mai pot astepta pana in ianuarie…

  2. Am citit cele 2 volume si pur si simplu le ador!

  3. Trebuie sa citesc si eu cartile astea!

  4. Cartile sunt bestiale!!!! Vreau mai repede volumul 3!!! ACUM!!!!

    1. si eu abia astep vol 3

  5. Mmmm, cat imi place seria asta!

  6. Foarte tare seria asta! 🙂

  7. Hmmm, trebuie sa-mi cumpar si eu seria cat de curand

  8. Mie sincer,, imi plaxe mai mult seria asta decat PLL

    1. la fel si mie

  9. O serie care chiar mi-a placut in toate sensurile!

  10. Uu, una dinseriile mele preferate

  11. Sincer, nu am citit seria, dar am vazut cateva episoade din serial si mi-a placut mult

Lasă un răspuns

