Beautiful Cover #28

Hmmm, mie mi se pare ca aceasta coperta este extrem de frumoasa si expresiva! Deci, sunteti de acord?

17 răspunsuri

  1. Da, chiar este!

  2. Da! Asa e ! Uimitoare!

  3. Categoric sunt de acord! 😀

  4. Cartea aceasta o am si eu in biblioteca. Nu am citit-o pentru ca nu prea inteleg atat de bin engleza

    1. Si eu o am! Am primito de la cineva! Am cittit-o si pot spune ca e foarte buna!

      1. si eu mi-as dori cartea!

      2. Eu as cumpara-o fie si numai pt coperta

      3. Si eu :))

  5. Cat de frumoasa poate sa fie!<3

  6. Clar arata bestial!

  7. OMG! E uluitoare!

  8. Este absolut minunata!

  9. E asa de marfa coperta asta! 🙂

  10. Nu am cuvinte! O ador

  11. Wow wow wow! Cum sa nu fim de acord?

Lasă un răspuns

