Versurile dau culoare melodiei #36

Mie imi place muuuult melodia asta!!! Este foarte foarte buna! Si are niste versurile trasnite!

„Viata e o structura complexa,
Concava sau convexa
Stii cand intri dar nu sti cand iesi
Dreapta, perversa
Ea te trateaza exact cum o tratezi”

„Sapte zile din sapte incerc sa ma feresc de rele
Nu caut belele
Mama mi-a zis de mic sa ma feresc de ele
Fii fericit indiferent de vreme, 
Mai bine mai tarziu decat prea devreme
Fii optimist, vei gasi paradisul promis
L-am gasit si acum ce credeti, calaresc! 
Cai verzi pe pereti”

„Viata nu-i deloc complicata 
Noi o complicam in aceasta fuga disperata
Dupa lovele, dupa putere, 
Dupa tot ce ne creaza o falsa placere”

„Si nu vrei deloc sa incetezi, 
Ca te doboara, te ridici, te enervezi
Si zambesti si continui sa speri, 
Visand la cai verzi pe pereti
Visand la cai verzi pe pereti”

Deciiiiii…. visăm la Cai Verzi pe Peeti?

16 răspunsuri

  1. Suna atat de bine! Si da, visam!

  2. Si eu visez!

  3. Imi place muzica lui Smiley! E cam traznita melodia cai verzi pe pereti la fel cum a fost si puppet!!!

  4. Sunt niste versuri pozitive , imi plac muuult

    1. chiar sunt pozitive!

  5. Foarte tari!

  6. Ador melodia! Este splendida

  7. E trasnita rau piesa asta!

      1. Dar noua ne plac mult lucrure trasnite, hmm?

  8. Imi plac versurile sunt amuzante si realiste in acelasi timp

  9. Cai verzi pe pereti! Numai aasta vad si aud toata ziua!

  10. Ascult non stop cai verzi pe pereti! Cine stie, poate ajung sa ii si vad!

    1. Toata lumea incepe!

  11. Cu siguranta sunt niste versuri reusite!

Lasă un răspuns

