Precomanda Trezita in Zori de Zi

  

Ok, asta e a treia carte pe care v-o arat azi pentru precomanda! Chiar ca se intampla multe azi, hmmm?

Cartea are 480 de pagini, formatul 13 x 20 cm., este cartonată fără supracopertă şi are preţul de listă 44,90 lei. La precomandă veţi beneficia de 25% reducere şi veţi avea transportul gratuit.

8 răspunsuri

  1. Eeu acu mi-am luat volumul 1, deci mai astept pana la al doilea

  2. Super. Fac si eu precomanda!

  3. Am facut deja precomanda 🙂

  4. Trebuie sa citesc mai intai primul volum

  5. Pe asta nu o mai iau acum, vreau Moarte Subita si 50 shades freed

  6. Volumul 1 mi-a placut enorm, cred ca o voi precomanda si eu

  7. Cred ca o voi lua si eu!

  8. Abia astept sa vina

Lasă un răspuns

