Precomanda Moarte subita!

Se pare ca astazi e o zi fenomenala! Numai aparitii super, hmm? Puteti precomanda Moarte Subita scrisa de J K Rowling!

                                      

Barry Fairbrother moare neasteptat, cand abia trecuse de 40 de ani, iar micul oras Pagford este socat. Idilicul orasel englezesc, cu o piata centrala de moda veche si o catedrala ancestrala, ascunde de fapt un razboi mocnit intre mai multe tabere: bogatii contra saracilor, adolescentii contra parintilor, nevestele contra sotilor, profesorii contra elevilor… Pagford nu este de fapt ceea ce pare la prima vedere.

Cel mai mare conflict il starneste insa locul lasat liber de Barry in consiliul parohial. Cine va triumfa intr-o lupta electorala plina de pasiune, duplicitate si revelatii neasteptate?

O comedie neagra, provocatoare si surprinzatoare, Moarte subita este prima carte pentru adulti scrisa de J.K. Rowling.

Pentru a precomanda click aici! Orice precomanda beneficiaza de o reducere de 10%

V-o luati? Eu DAAAA!!!!

10 răspunsuri

  1. Yuppyyy!!! Sunt asa de fericita <3<3!!!

  2. Inca o carte pe care cred ca o voi citi pe nerasuflate

  3. U , ce tare!

  4. HP e una din seriile mele favorite, sunt tare curios ce a mai scris autoarea

    1. Harry Potter e una dintre seriile mele favorite, e super

      1. si mie imi place mult

  5. Uuu, nu mai am rabdare. Vreau mai repede cartea

  6. Coperta nu prea imi place… Dar stiti cum se spune: continutul conteaza

    1. Nici mie nu imi place coperta

  7. Yuuuhuuuuu !!!!

Lasă un răspuns

