Precomanda Cincizeci de umbre descatusate de E.L.James!

Volumul 3 al trilogiei “Cincizeci de umbre intunecate” poate fi precomandat incepand de astazi.

                               

Pentru a precomanda click aici!

Orice precomanda inregistrata va beneficia de o reducere de 10%!

Eh, eu clar o iau! Voi?

8 răspunsuri

  1. Nu am citit celelalte volume, dar trebuie sa mi le iau si eu cat mai repede

  2. Tareee! Clar il iau si eu

  3. Clar il iau, ador seria asta

  4. Dee cand asteptam sa apara odata

  5. Serios? Apare! OMG!

  6. O vreau mai repede!!

  7. o sa o iau si eu cred!

Lasă un răspuns

