Impreuna cu Bravo Girl!

Hei! Se pare ca la revista BG o sa apara si alte reinserturi!

Pe data de 12 noiembrie vor aparea:

  • Clubul V + Iubitul virtual
  • Privilegiul + Hollywood e ca un liceu de fite
  • Fantomele ne stiu toate secretele + Nu plange sub clar de luna

Pretul a doua carti + revista + 10,99 lei!

Eu le am deja pe toate! Voi?

18 răspunsuri

  1. eu vreau privilegiul deci yuppy

  2. Eu am clubul v si privilegiul…

  3. Cred ca o sa-mi iau si eu Privilegiul si celalalt

  4. Nu cred ca voi profita de ofertele astea! Sunt carti de fete

    1. Nu plange sub clar de luna si cele Zoey Dean nu sunt doar de fete!

      1. Asa e! Mie mi-a placut mult Nu plange sub clar de luna

      2. A fost o carte foarte buna!

  5. Le am deja pe toate si sunt minunate

  6. Eu n-o sa le cumpar, singurele pe care nu le am sunt primele si nu prea ma atrag

  7. O sami iau si eu cartile de Kate Brian

  8. Eu nu am Hollywoodul… Trebuie sa gasesc pe cineva care vrea Privilegiul

  9. cand apar astea:Fantomele ne stiu toate secretele + Nu plange sub clar de luna?pe ce data?

    1. pe 12, am speccificat, atunci vor aparea toate 3 pachetele

      1. nu pe 13?atunci este marti!

  10. Le am deja!

  11. O sa iau si eu al treilea pachet!

Lasă un răspuns

