La ei Vs La noi #54 – Invocarea

Azi vreau sa va prezint copertile primului volum al seriei „Fortele raului absolut” scris de Kelley Armstrong. Coperta de la ei e cea din Germania

La ei                                                    Vs                                                     La noi

ImagineImagine

Mie imi place mai mult a noastra! Sunteti de acord?

 

16 răspunsuri

  1. Clar a noastra 😀

  2. mie parca imi place cea a lor putin mai mult

  3. A lor, nu stiu, poate pentru ca i se vede fata!

    1. E mai misterioasa

  4. Desi imi place putin mai mult a lor, o aleg pe a noastra, pt ca in carte Chloe blonda, iar pe coperta din Germania e bruneta

    1. Ei, ai dreptate! Dar mie tot a lor imi place mai mult

      1. Eu zic ca nu conteaza aspectele astea

  5. A noastra imi place si mie, a lor mi se pare cam prea rece, distanta

  6. mult mai draguta a noastra! :d

  7. Pai eu unul sunt de acord cu tine, e mai buna a noastra

  8. A lor nu prea imi place, e aiurea

  9. A lor imi place mai mult 😀

  10. Nu stiu pe care s-o aleg , amandoua sunt uluitoare

  11. amandoua sunt faine!e adevarat ca in a noastra se intelege mai bine,dar in a lor e mult mister!

Lasă un răspuns

