Recomandarea mea #22

Intr-un orasel rupt de lume, undeva in Florida, la marginea unei mlastini inspaimantatoare, oamenii traiesc in afara legilor obisnuite. Departe de priviri iscoditoare, au loc nestingherite ritualuri primitive din care nu lipsesc lumanarile si sangele. Dupa ani intregi petrecuti departe de oras, familia Anderson se intoarce – ca sa traiasca un cosmar. Ceva ii astepta. Ceva sinistru, care se hraneste cu sange nevinovat. Si curand, fiica familiei Anderson va atrage atentia acestui monstru nemilos.

Parerea mea

Uuu, cartea asta chiar mi-a dat niste fiori! Mi-a placut enrom! Nu ma mai puteam oprii din citit! Este una dintre cele mai bune carti horror pe care am pus mana vreodata! Poate chiar cea mai buna!

22 răspunsuri

  1. Interesant! Chiar ma atrage!

  2. Am citit-o si e asaaa de tare! Chiar iti da fiori!

  3. Hei, Stephy, n-ai avut cosmaruri de la cartea asta ? :))

    1. Da, sa auzim!

      1. Eh, daca a avut cumva cosmaruri , eu nu o condamn!

      2. =)) ! Doamne!
        Nu, nu am avut cosmaruri (asa ca sa va fac in ciuda)!
        Ador genul asta, cum sa-mi dea cosmaruri ceva ce iubesc?

      3. Ei, cs sa stiti, eu chiar am visat urat dupa ce am citit cartea! Dar tot o iubesc

      4. Eh, chiar suna „groaznic”

  4. am citit-o si vreau sa spun ca mi-a placut enorm! Cred ca a fost prima carte horror citita!

  5. Atragatoare cartea asta!

  6. am citit-o si mi-a placut foarte mult!

  7. suna suuuuper!

  8. O am in bibliotreca, dar parca mie frica s-o incep! :)))

      1. Doamne!!! Balat esti tiu?

      2. Da!!! Dar ce, nare voie sa-mi fie frica? :))

  9. Suuuper! Cred ca o sa mi-a cumpar si eu!

  10. Foarte tare cartea! o ador!

  11. mie imi plac literele scoase in relief si fine la atingere dar dupa casa de la rascruce inca nu am o stare necesara sa citesc ceva

Lasă un răspuns

