La ei Vs La noi #53 – Nopti de Patima

Azi va arat o carte care este in aparatie la Leda, si care pe mine ma atrage enorm!

La ei                                                   Vs                                                       La noi

ImagineImagine

Mie imi place mai mult a noastra, voi ce ziceti?

14 răspunsuri

  1. Si mie imi place mai mult a noastra!

  2. a lor nu prea ma atrage!

  3. a noastra clar!

  4. Seamana putin … dar parca a noastra e mai buna 😀

    1. si mie mi se pare ca seamana un pic 😀

      1. La fel si mie!

  5. Cea din Romania e categoric muuult mai buna!

  6. Niciuna nu e urata, dar parca ma atrage mai mult a noastra!

  7. A noastra 🙂

  8. Mie nu-mi place a lor, deci o aleg pe a noastra

  9. Clar e mai buna a noastra ❤

  10. Cea de la noi!! ❤

  11. chiar daca nu imi place aproape de loc, a noastra pare mai ok coperta

Lasă un răspuns

