Concursuri dintr-O Alta Lume A Cartilor!

Stiti cat imi place sa va prezint concursuri, nu? Ei pe blogul lui Geani, Another Books World, se organizeaza 3 concursuri minunate despre care vreau sa va povestesc!

Sunt doua concursuri de Halloween:

– unul sponsorizat de Libris, puteti castiga un voucher in valoare de 40 de lei, trebuie doar sa raspundeti la o intrebare ( click aici pentru detalii si participare )

– unul care are ca premiu o carte in engleza, scrisa de Kelley Armstrong, castigatorul fiind ales prin tragere  la sorti ( click aici pentru detalii si participare )

Mai este si un concurs de fidelitate, care are ca premiu cartea Being Human, scrisa de Patricia Lynne (tot pe Another Books World e si un interviu cu ea, aici) . Pentru participare la acest concurs click aici

Ei, nu ca suna foarte bine?

19 răspunsuri

  1. da ar fi dragut ca lumea sa participe, ps verificati si celalalte postari, omul asta e genial ..

    1. =))))))))))))))))))))))))))))) si u esti geniala:*

      1. Ba nu!!! Amandoi sunteti niste „normali”, eu is aia geniala !
        (glumesc!)

      2. Ok, cred ca m-a luat gura pe dinainte!

      3. Hmm, cred ca chiar te-a luat Rose

  2. Uuuu, ce bine suna toate!!!!<3

  3. Tareee! Cel cu voucherul suna demential

  4. Uau, cate concursuri! Si premiile imi plac muult!

  5. Ce tare ca ne anunt5i de tot ce e mai bun!

  6. Super concursuri. Poate ma inscriu si eu!

  7. Am auzit multe despre Being Human, chiar suna super

  8. Foarte tareeeeee! Mersi ca ne anunti!

  9. Cred ca ma inscriu si eu la cel cu voucherul, imi place mult subiectul!

  10. Iii, ce bine suna!

  11. Deci imi place enorm blogul asta, AnotherBooksWorld. Imi plac rubricile, concursurile felul in care sunt scrise articolele. Totul e atat de tare. Cred ca acest blog si al tau Steph, sunt preferatele mele. Si la tine imi plac cam tot aceleasi chestii, adica pe scurt totul!
    Nu pot alege intre blogurile astea doua. Se vede ca amandoi va pricepeti de minune la asa ceva. Tot asa si mai departe, din partea mea!

      1. E foarte frumos din partea ta, este cea mai mare rasplata pentru ceea ce fac, sa vad ca cuiva ii place blogul meu! Multumesc mult. Chiar apreciez

Lasă un răspuns

