Concursuri pe Quiet! I am reading

Hei, hei! Pe blogul Biancai va puteti inscrie la 3 concursuri foarte frumoase

– pentru cel care are ca premiu un voucher in valoare de 40 lei de pe Libris.ro click aici

– pentru cel care are ca premiu cartea „I can only give you everything” click aici

– pentru cel care are ca premiu vol 1 al seriei „Micutele Mincinoase si secretele lor” click aici

Ei, eu spun ca cerintele nu sunt chiar asa grele, iar premiile sunt grozave! Deci, ce mai asteptati?

12 răspunsuri

  1. iti multumesc mult pentru post si daca aveti vreo nelamurire nu ezitati sa intrebati :*:*:*

  2. primul imi place muuult!

  3. Suna foarte bune 🙂

  4. Cred ca ma voi inscrie si eu la cel cu voucherul

  5. Imi place mult ca ne ti la curent

  6. Imi fac cu ochiul concursurile astea!

  7. O sa ma inscriu si eu maine

  8. Toate trei sunt foarte tari

  9. Trebuie sa ma inscriu si eu neaparat 😀

Lasă un răspuns

