Precomanda “Nopti de patima” de J.R.Ward

Cartea are 512 de pagini, formatul 10,5 x 17,5 cm., coperta broşată şi are preţul de listă 39,90 lei. La precomandă veţi beneficia de 25% reducere şi veţi avea transportul gratuit.

 

15 răspunsuri

  1. eu spun pas nu exista chimie intre noi

  2. eu as vrea sa o comand dar momentan am ramas fara banuti si am multe de la autoare pe care tb sa le citesc pt recenzie

  3. Pai nu stiu inca daca sa o iau sau nbu, desi suna super!

  4. Pai cred ca o voi lua si eu!

  5. Nu o iau acum, am alte carti in plan

    1. Mereu avem muuuuult carti in plan 🙂

  6. Hmm, cred ca o sa fac si eu o precomana!

  7. Am facut deja precomanda 😀

  8. Sa ma mai gandesc…

  9. Sa o iau, sa nu o iau!…

  10. Si eu am de gand sa fac precomanda

Lasă un răspuns

