Precomanda Visatoarea (Evernight #2)

Click pe poza pentru a precomanda. Cartea are 384 de pagini, formatul 13 x 20 cm, este cartonată fără supracopertă. Preţul de listă este 39,90 lei, iar la precomandă beneficiaţi de 25% reducere şi transport gratuit.
10 răspunsuri

  1. Nu o iau inca, nu am citit primul volum

  2. e draguta coperta si imi place mai mult decat volumul 1

  3. Pai eu nu o iau, nu am citit nici vol 1

  4. Am facut deja precomanda!

  5. Am citit volumul 1 si mi-a placut! sper ca si asta va fi la fel de bun!!!

  6. Nu o iau acum, poate mai incolo

  7. Am facut precomanda

  8. Mai intai vol 1

  9. Am facut si eu!

  10. Nu cred ca o voi lua, nu prea ma i am bani acum

Lasă un răspuns

