Maine cu revista Bravo

Maine va aparea partea a doua a cartii „Atingerea Umbrei”, volumul 3 al seriei Academia Vampirilor!

11 răspunsuri

  1. da abia astept partea a doua uff ce bucurie sper doar sa vina mai repede ziua de maine

  2. Eu o iau clar! Abia astept!

  3. Mie nu prea imi place ca au impartit vol 3 4 5 si 6 in 2 dar asta e!

  4. Am deja seria in editie de librarie

  5. Am luat-o !

  6. Vreau sa apara mai repede continuarea!

  7. Am citit-o deja! Suuuper

  8. O aveam deja!

  9. Mmmm, clar am luat-o

  10. Normal ca am luat-o!!!

Lasă un răspuns

