La ei Vs La noi #52 – Harry Potter si piatra filozofala

Eh, eu sunt mare fan Harry Potter si m-am ingrozit cand am ajuns la concluzia ca nici n-am adus vorba de serie in rubrica asta! Asa ca va prezint copertile volumului 1.

La ei                                                        Vs                                                         La noi

ImagineImagine

 

Mie imi place mai mult coperta lor! Voi ce parere aveti?

10 răspunsuri

  1. Seamana oarecum, desi mie imi place mai mult a noastra

  2. Clar aa lor! A noastra … nu stiu are ceva ce ma deranjeaza!

  3. Mie parca mi se pare mai buna a noastra!

  4. Cred ca o voi alege pe a noastra!

  5. Eu zic ca ambele sunt la fel de bune!

  6. Cea de la ei!

Lasă un răspuns

