Versurile dau culoare melodiei #35

Days like this I want to drive away
Pack my bags and watch your shadow fade away
‘Cause you chewed me up and spit me out
Like I was poison in your mouth
You took my light, you drained me down
But that was then and this is now

În zile precum aceasta îmi vine să plec departe
Să-mi fac bagajele şi să-ţi văd umbra dispărând
M-ai mestecat şi m-ai scuipat
De parc-aş fi fost otravă-n gura ta
Mi-ai luat strălucirea, m-ai secat de tot
Asta a fost atunci, iar acum este acum

 

Now look at me I’m sparkling
A firework, a dancing flame
You’ll never put me out again
I’m glowin’ oh whoa
So you can keep the diamond ring
It don’t mean nothing anyway
In fact you can keep everything
Except for me

Acum uită-te la mine, strălucesc
Un foc de artificii, o flacără dansând
Nu mă vei mai stinge vreodată
Strălucesc…
Îţi poţi păstra inelul cu diamant
Oricum nu înseamnă nimic
De fapt, poţi păstra totul
În afară de mine

This is the part of me
That you’re never gonna ever take away from me, no
This is the part of me
That you’re never gonna ever take away from me, no
Throw your sticks and your stones, throw your bombs and your blows
But you’re not gonna break my soul

Aceasta este partea din mine
Pe care nu mi-o vei lua niciodată, nu
Aceasta este partea din mine
Pe care nu mi-o vei lua niciodată, nu
Aruncă-ţi beţele şi pietrele,aruncă-ţi bombele şi loviturile
Dar n-o să-mi frângi sufletul

Aceasta este o melodie extrem e puternica! Voi ce spuneti?

9 răspunsuri

  1. Este o melodie foarte frumoasa, o ador

  2. Mhmm, ai dreptate, chiar e o melodie puternica

  3. Draguta piesa asta

  4. Melodia asta mie ini place foarte mult

  5. Ce-mi place melodia asta! E asa de tare!

  6. E una dintre cele mai bune melodii ale lui Katy, dupa parerea mea

  7. Versurile sunt clar , minunate

  8. Ce frumi e piesa asta ❤

  9. E bestiale melodia, la fel si versurile

Lasă un răspuns

