Versurile dau culoare melodiei #34

Melodia „oare” a fost lansata prima data acum 2 ani, iar acum se pare ca Inna o relanseaza! Iar mie imi plac enorm versurile sale!

„Ma intorc in timp de atatea ori
Cand eram noi doi
Chiar daca stiu ca ai uitat de noi
Ai uitat de noi
Ce trist e totul fara tine 
Cand nu esti aici
In gandul meu amintiri ma fac sa zbier,ma fac sa sper”

„Te-am asteptat atatea nopti 
Sufletul mi-e gol
Poate nu vrei sau nu mai poti 
Sa te intorci acum
Ridic privirea catre cer 
Mai am un singur gand
Sa te astept si inca sper
Ca te intorci curand”

Oare (oare) Oare tu sti cum doare ?
Doare (doare) cand te privesc mereu
Oare (oare) esti tu sau mi se pare
Oriunde vad chipul tau

Sper din tot sufletul sa avem in curand si un videoclip!!! Voi ce spuneti?

9 răspunsuri

  1. Sunt niste versuri foarte emotionante!

  2. dragute versurile!

  3. Hmm, e super melodia asta!!!

  4. Eu am mai auzit-o si imi place emorm

  5. Ador melodia asta!!!!

  6. Draguta piesa!

  7. Eu nu am mai auzit melodia inainte, dar e superba!

  8. Imi place mult ca Inna scoate si melodii in romana

  9. E extraordinara!!!!

Lasă un răspuns

