Recomandarea mea #19

                Imagine

 

Lumina lunii îţi poate schimba radical viaţa. Şi totul începe atât de simplu… Tu. El. Luna. Te-ai ars!

De acord, poate că în ultima vreme Shelby a făcut câteva greşeli în relaţiile cu băieţii (dar de unde să ştie că Wes „împrumutase” acel Porsche?). Însă mama ei vitregă reacţionează de-a dreptul exagerat când o prinde seara — după ora la care ar fi trebuit să fie în casă — sărutându-se cu un coleg de liceu.

Urmarea? Toate planurile de vară ale fetei sunt anulate, iar ea se vede nevoită să-şi facă bagajele şi să plece într-o tabără de reeducare. Adio rochie de bal! Adio bocanci de mers în drumeţii!

Dar Tabăra Semilunii devine un loc interesant când în cale îi apare fermecătorul Austin Bridges al III-lea, fiul unei vedete rock. Tânărul ascunde însă un teribil secret, pe care i-l dezvăluie noii sale prietene: este vârcolac! Shelby ştie limpede că nu ar trebui să se încurce cu un băiat care i-ar complica viaţa, dar nu poate întoarce spatele unui tip aflat la greu, mai ales când acesta arată atât de bine!

De aici nu mai este decât un pas până la o poveste de iubire, din care nu lipseşte magia clarului de lună…

Parerea mea

Mi-a placut mult felul simplu, dar atragator in care este scrisa cartea! Mi-a facut mare placere sa o citesc, fiind o lectura usoara, dar atragatoare!

12 răspunsuri

  1. al doilea volum pare mai scurt..mult mai scurt decat primul …

    1. Pai chiar e scurt!

  2. E super cartea mi-a placut mult!

  3. E frumoasa seria asta!

  4. Nu am citit seria, dar am auzit numai lucruri bune despre ea!

  5. Eu am citit doar primul volum si am de gand sa mi-l iau cat de curand si pe al doilea

  6. Mie mi-a placut, dar nu e cea mai tare!

  7. Super seria asta!

  8. eu am citit primul volum si nu a fost prea rau, dar nici prea bun…

  9. Trebuie sa-mi iau si eu volumul 2!

  10. Draguta seria, mi-a facut placere sa o citesc!

Lasă un răspuns

