Versurile dau culoare melodiei #33

Tocmai mi-am dat seama ca nu v-am prezentat nicio melodie Jessie J, de care imi place enorm!

„Mummy they call me names
They wouldn’t let me play
I’d run home, sit and cry almost everyday
‘Hey Jessica, you look like an alien
With green skin you don’t fit in this playpen’”

Mami, ei imi puneau porecle
Ei nu ma lasau sa ma joc
As alerga acasa, sa stau si sa plang aproape de zi de zi
„Hei Jessica, arati ca un extraterestru
Cu pielea asta verde care nu se încadreaza în acest tarc”

„So now because I’m signed, you think my pocket’s lined
Four years now and I’m still waiting in the line
Oh, Jessie, I saw you on YouTube
I tagged old photos from when we was at school”

Deci, acum ca am semnat crezi ca buzunarele sunt pline
4 ani acum si eu înca mai astept la rand
„Oh Jessie, te-am vazut pe youtube
Am adugat fotografii vechi de când am fost la scoala „

„Oh, so you think you know me now
Have you forgotten how
You would make me feel
When you drag my spirit down?
But thank you for the pain
It made me raise my game”

Oh, deci crezi ca ma cunosti acum
Ai uitat cum
Tu ma faceai sa ma simt
Când imi distrugeati spiritul
Dar, va multumesc pentru durere
M-a facut sa ma inbunatatesc

Jessie are dreptate! Multi persoane, care nu te suportau in trecut, vazand cat de departe ai ajuns, se prefac a-ti fi prieteni pentru a trage foloase de pe urma ta! Nu-i lasati sa profite!!!

11 răspunsuri

  1. Imi plac versurile1 Iar Jessie e cu siguranta talentata

  2. Draguta melodia asta!

  3. Oador pe Jessie! Are niste cantece asa de realiste!

  4. Hmm, nu stiu ce sa zic de Jessie, dar imi place melodia asta!

  5. tare piesa! E foarte realista!

  6. Versurile imi plac enorm! Si melodia la fel

  7. Melodia asta imi place cel mai mult de Jessie J!!

    1. Mie imi place putin mai mult Nobody’s Perfect!

  8. Superbe versuri!!! Si clar Jessie are dreptate!

  9. Jessie are melodii foarte bune! Iar asta e superba!

  10. sunt foarte motivante versurile ..gen capul sus

Lasă un răspuns

