The Vampire Diaries 4X02 Promo

Pe mine primul episod al sezonului 4 m-a dat pe spate si abia astept episodul 2 . Pareri?

13 răspunsuri

  1. Abia astept!

  2. Uuu, pe cine mananca Elena??

    1. nu pot sa-mi dau seama…

      1. Nici eu

      2. Si eu sunt curioasa!

  3. Suuuper! Abia astept sa apara episodul!

  4. Vreau sa se faca mai repede vineriiii!!!!

  5. Pai mie imi place mult ce vad!

  6. Sunt foarte nerabdatoare sa vad episodul!

  7. Primul episod m-a dat si pe mine pe spate! A fost foarte tare! Sunt atat de curioasa ce se mai intampla!

  8. Si eu vreau sa vad mai repede episodul!

  9. Wow , abia astept!

  10. abia astept sa apara , sunt foarte nerabdatoare

Lasă un răspuns

