La ei Vs La noi #49 – Privilegiul

Vreau sa va prezint copertile unei carti aparute cu revista Bravo, care mie mi-a placut enorm!

La ei                                           Vs                                          La noi

O voi alege pe a noastra! Ce parere aveti?

11 răspunsuri

  1. A noastra e clar mai buna!

  2. A lor e urata…

  3. Nu-mi place niciuna mie!

  4. Uuu, ce naspa e a lor!!

  5. Clar cea din Romania!!!

  6. Ooo, nu-mi place niciuna prea tare! Dar o aleg pe a noastra 😀

  7. Cea d la noi!

  8. Nu aleg, nu prea imi plac!

  9. Cea din Romania e muuuult mai tareeeee!!!

  10. nu o aleg pe nici una, pentru ca nu am avut ocazia sa o citesc ..mda nesuferiti cei care livreaza bravo, dar sarind peste ..nu-mi inspira nimic cea de la ei ..

Lasă un răspuns

