Recomandarea mea #18

Imagine

Tanara telepata Sookie Stackhouse, eroina romanului si a intregii serii, locuieste in Bon Temps, un orasel aparent pasnic din Louisiana. Si tot aici, vampirul Bill face eforturi pentru a se integra in societatea oamenilor si a fi acceptat de localnici. Din momentul in care Bill se indragosteste de Sookie, actiunea incepe sa se deruleze alert si nimic nu poate sta in calea celor doi.

10 răspunsuri

  1. Eu am citit seria si e minunata!

  2. Trebuie sa-mi mai iau vol 11 😀

  3. Nu am citit seria asta! Desi suna foarte bine!

  4. E superba seria! Am citit-o pe nerasuflate!

  5. Vreau sa apara mai repede vol 12!!!

  6. Vreau sa-mi iau si eu seria acum, ca tot apare inca o data cu BG

  7. Una din seriile mele preferate!

  8. E super seria asta!

  9. Bestiala!!!

Lasă un răspuns

