Versurile dau culoare melodiei #32

     

„We’re driving slow through the snow on 5th Avenue 
And right now radio’s all that we can hear 
Now we ain’t talk since we left, it’s so over due 
It’s cold outside but between us it’s worse in here”

Conducem incet,prin zapada pe bulevardul al 5 lea
Si acum radioul e tot ce putem auzi
Nu ne-am vorbit,de cand am plecat,e atat de depasit,
E frig afara, dar intre noi e mai rau.

„The world slows down 
But my heart beats fast right now 
I know this is the part 
Where the end starts „

Lumea incetineste,
Dar inima-mi bate repede,
Acum stiu ca aceasta este partea
Unde sfarsitul incepe.

„I can’t take it any longer 
Thought that we were stronger 
All we do is linger 
Slipping through my fingers 
I don’t wanna try now 
All that’s left’s goodbye to 
Find a way that I can tell you”

Nu pot sa rezist mai mult,
Credeam ca suntem mai puternici,
Dar tot ce facem e sa zabovim,
Alunecam printre degetele mele,
Nu vreau sa mai incerc acum
Tot ce-a mai ramas e ‘ramas bun’
Sa pot gasi o cale prin care sa-ti spun

Mie mi-e dor de Pussycat Dolls si melodiile lor! Voi ce ziceti de aceasta?

10 răspunsuri

  1. ce dor imi era de melodiile astea…sunt foarte interesante

  2. Ce-mi place piesa asta!

  3. asa e… e mare ca s-a destramat trupa!

  4. Mie dor de fetele astea!!!

  5. foarte tari versurile!

  6. Tin minte ca ascultam nonstop piesa asta cand a aparut!

  7. PCD imi place mult, pacat ca s-au despartit!

  8. Super melodie, si versurile la fel!

  9. Iubesc melodia asta! E magica!

Lasă un răspuns

