La ei Vs La noi #48 – Aleasa

Azi va prezint copertile volumului 3 al seriei Casa Noptii, aparut la Litera!

La ei                                                              Vs                                                       La noi

Eu o aleg pe a lor! Voi?

12 răspunsuri

  1. Si eu tot pe a lor o aleg!

  2. Mie imi place mai mult a noastra!

  3. A noastra nu prea imi place, e prea simpla!

  4. O voi alege pe a noastra!

  5. Parca a noastra imi place mai mult!

  6. Cred ca o voi alege pe a lor

  7. A lor parca e mai buna putin

  8. Eu nu pot aege, amandoua sunt foarte reusite!!!

  9. e mai draguta a lor :D, dar nici a noastra nu e prea rea

Lasă un răspuns

