Concurs Libris.ro!

Un nou concurs, hmm?

Acest concurs e organizat de libraria online Libris.ro! Premiul? Un voucher in valoare de 40 de lei cu care puteti achizitiona produse de pe site-ul librariei! Puteti alege intre o mare varietate de carti in limba romana, dar si de carti in  limba engleza! Ei bine, eu cred ca sunt suficiente carti online din care puteti alege!

Reguli

1 Dati FOLLOW la blog

2 Lasati la acest post un comentariu cu numele vostru si adresa de email

3 Scrieti o conpunere cu titlul „Vise de hartie” . Este vorba despre o compunere in care sa creati o poveste!  O puteti face cum vreti voi, dar sa aiba minim 10 randuri! Aceasta creatie o veti trimite pe adresa stephanie_stephy_wow@yahoo.com .

Concursul se desfasoara intre 10 octombrie – 10 noiembrie

Fie ca cel mai bun sa castige!!!

35 răspunsuri

  1. termen limita?

    1. Imi cer scuze! Uitasem sa mentionez! Am pus acum!

  2. Nume – Alexe Georgiana
    E-mail – georgiana_georgi96@yahoo.com

  3. Nume – Dima Elena
    Mail – elena_rose98@yahoo.com

  4. Nume – Dima Florin
    Email – Yakks_florin@yahoo.com

  5. Nume – Dragoiu Catalina
    Email – catalina24_elly@yahoo.com

  6. Nume – Dragan Laurentiu
    Mail – laurentiu_andrei19@yahoo.com

  7. Nume – Radauti Diana
    E-mail – didi.diana97@yahoo.com

  8. Nume – Hornea Mihai
    Email – mihai_justme@yahoo.com

  9. Marinescu simona
    simonik_simo13@yahoo.com
    Multumim pentru concurs!

    1. Nume: Paraschiv Alexandra :”> scz.. am gresit cand am scris :))

  10. Girlwithbluetattoo | Răspunde

    Nume – Rares Alexandrea
    Mail – aledriei2424@yahoo.com

  11. Nume – Avram Maria
    Email – avram.maria32

  12. Nume: Sutila Alexandra
    E-mail: alesutila@yahoo.com

  13. e-mail: raiseenmissm@gmail.com
    nume: Miruna A.

    Compunerea o vei primi curand pe e-mail.

  14. am trimis si eu compunerea astazi ti-am pus o intrebare mai demult pe mess si nu mi-ai raspuns

    1. Imi cer scuze Bianca! Nu am vazut intrebarea!

    1. Inca recitesc compunerile!

Lasă un răspuns

